Thursday 5 April 2012

RE:Lama tak update

Salam.......

Lamanya aku tak update blog nie.bz skit skrg nie.banyak benda yang harus didahulukan.
emmmm,sekejap aje dah bulan april,begitu pantas masa berlalu.Skrg bulan April,maknanya lagi 4 bulan dah raya.So tahun ni aku beraya kat Kuching.Alhamdulillah urusan tiket semuanya dah selesai.Lega sikit rasanya n itu jugak benda yang paling penting aku kena settekan dulu.Moga segala urusan ku dipermudahkan ALLAH swt.InsyaALLAH................
Cerita kat opis mcm biasa aje.Cuma sekarang aku tinggal berdua aje dengan Fizah dkt bilik fail nie.Intan ambik cuti panjang.Kerja makin lama makin banyak,sana sini mintak fail.Semuanya nak URGENT.Takpelah,dah namanya kerja kan,kena la jugak buat.Kerja kena ikhlas,barulah berkat namanya.InsyaALLAH,walaupun berdua ngan Fizah aku akan pastikan kerja2 dalam ni semuanya beres.

1 comment:

  1. samalah kita... lately ni memang bz je memanjang.... :)

    ReplyDelete