Saturday 29 October 2011

CCTV

Salam.........



Haaaaa,kali ni aku nak cite sikit pasal CCTV.Emmmm,kat opis aku skrg ni dah ade CCTV,so pergerakan skrg dikawal/dipantau oleh boss.Aduhhhh,pasni tak bebas lagi la.Mau nye tidak 16 biji weiii sume sekali.Huhuhuhuhu.Tapi ape2 pun layankan aje laaa.Apa yang penting kita wat keja mcm biasa.Ada CCTV ke idak kerja harus diteruskan.Penat semalam jaga dorang pun tak hilang lagi.11 jam aku kat opis semalam,fuhhhhh memang lama.Lepas tu Naim pulak ambik alih sampaila siap lebih kurang pukul 11 mlm.Tapi seronok tgk dorang pasang CCTV nie.Byk benda yang aku dapat belajar dari dorang.hehehehe...........So aku harap lepas ni tak ada lg la kes2 fail hilang ke barang2 hilang ke,kes tak punch ke.Heheehehehe.........Bagi aku pemasangan benda ni ade PRO n KONTRA nyer....So layankan jelaaa..........

No comments:

Post a Comment